Szukasz systemu CRM? Sprawdź, czym się kierować

Jeśli w Twoim biznesie nadszedł moment na wdrożenie systemu CRM, nie podejmuj pochopnych decyzji. Pamiętaj, że elastyczny, skalowalny i wyposażony w dodatkowe narzędzia system CRM będzie służył w firmie przez lata bez generowania zbędnych kosztów. Jedną z ciekawszych propozycji na rynku jest oferta Craftware dla biznesu obejmujące wdrożenie najpopularniejszej na świecie platformy Salesforce. Dowiedz się, jakimi kryteriami należy się kierować poszukując odpowiedniego narzędzia.

System CRM w chmurze

Idąc z duchem czasu zdecyduj się na system CRM działający w chmurze. Takie rozwiązanie ma wiele zalet. Przede wszystkim zasoby filmowe będą dostępne dla każdego pracownika w dowolnym momencie, z dowolnego urządzenia mobilnego i w dowolnym miejscu na świecie. To wygoda i oszczędność czasu. Ponadto utrzymanie CRM działającego w chmurze jest tańsze i jak pokazuje praktyka bezpieczniejsze, również dzięki ograniczeniu ryzyka awarii.

Skalowalność i elastyczność

System, który zamierzasz wdrożyć w swoim przedsiębiorstwie, powinien być skalowalny. Oznacza to w praktyce, że zawiera narzędzia odpowiednie dla potrzeb małych przedsiębiorstw, ale w przyszłości można go łatwo rozwinąć. W końcu CRM wdraża się po to, by wznosić swój biznes na wyższy poziom. Oferta Craftware dla biznesu w postaci platformy Salesforce obejmuje nie tylko wdrożenie, ale także utrzymanie, rozbudowę, tworzenie nowych narzędzi dostosowanych do indywidualnych potrzeb firmy, jak również darmowe aktualizacje systemu.

Doświadczenia dotychczasowych użytkowników

Spójrz również na wyniki, jakie osiągały przedsiębiorstwa, które zdecydowały się wdrożyć konkretny system CRM. W przypadku Sales Force chodzi między innymi o konwersję leadów szybszą o 30%, wzrost produktywności i działów sprzedaży na poziomie 35% i wzrost efektywności samej sprzedaży wynoszący 44%! Platforma równie imponująco przekłada się na lojalność klientów i skuteczność kampanii marketingowych.

Wsparcie technologiczne i eksperckie

Pamiętaj również, by Twój dostawca systemu CRM oferował w razie potrzeby stałe wsparcie. Może ono polegać na audycie, doradztwie, stworzeniu nowych narzędzi dostosowanych do celów biznesowych, ale także body leasingu, który bywa najtańszym i najskuteczniejszym rozwiązaniem.

[Głosów:1    Średnia:5/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here